Samstag, 5. Januar 2013

für än coole Büebel...


Happy new year und alles Liebe für's 2013 !!!

Danke dass ihr auch im neuen Jahr bei mir vorbei schaut und mir immer wieder einen Kommentar hinterlässt; ich freue mich SEHR über jeden einzelnen...


Heute zeige ich euch ein Kärtchen dass ich für einen kleinen Lausejunge machen durfte, der genau so aussieht wie der kleine hÄnglar & stÄnglar Bube...



Als ich das Kärtchen überbracht und er es zum ersten mal gesehen hat, ist er sofort zu seinem Schrank gesprungen und hat sich eine blaue "Tächlikappe" geholt und verkehrt herum aufgesetzt... Ich musst so schmunzeln, ist das nicht süss...?!



Coloriert habe ich den Abdruck mit Distress Inks, die Papiere sind von Maja Design.



Dann habe ich gaaaaaaaaanz viele meine Lieblingsdies benützt, wie z.B. das Herz, den Stern und meine neue GoKreate Die im Hintergrund.





Vo Härze,
Mo

Challenges:
* Simon Says: New Something (new GoKreate Die)
* Stampavie and more: blau & weiss



Kommentare:

  1. This is adorable! Your coloring is FABULOUS.. love the little highlights! :) Thank you for playing along in the "Something New" challenge over at the Simon Says Stamp challenge blog! xo

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Mo
    allerliebst isch diä Chartä und wundervoll verziert, sogar mit Tächlikappe-Ahänger! Es Träumli!
    Liebi Grüess und es schöns Wucheänd, Moni

    AntwortenLöschen
  3. Also du häsch ja vom Jonas scho s'gröscht Kompliment becho! Er hät sich grad gliich posiert wie de Büebel! Und jetz kriegsch na eis vo mir: das isch es boooooombeeeeeeeeee Chärtli, echt, da stimmt eifacht alles drufe, bsunders die lässigi Go Kreate Die isch super!
    Wünsche dir ganz es wunderschöns Weekend, gnüss es!
    Knuddels, Aless

    AntwortenLöschen
  4. Deine sieht einfach bombastisch aus. Die hast Du mit so viel Liebe zusammengestellt, da paßt aber auch alles. Toll gemacht.
    glg
    Rosi

    AntwortenLöschen
  5. Happy New Year and what a fantastic card you're showin us to start 2013! Love the colours/colouring nad the boy is so cute!
    grtz.Colien

    AntwortenLöschen
  6. Dir au es guets Neus und e tolli erschti Chartä hesch gwerklet! D'Farbkombi isch 1a und dä Tächlikappe Charm isch sooo süess! Wiiiter so...
    Liebi Grüess
    Manuela

    AntwortenLöschen
  7. Meine Güte - die ist wieder sooo supersüß geworden. Ich bin total begeistert. Ich mag ja auch immer deine Überschriften total gerne.
    Für das neue Jahr wünsche ich dir alles Liebe und Gute - bleib weiterhin so kreativ. Es macht Spaß hier vorbei zu schauen.

    LG Silvia

    AntwortenLöschen
  8. Liebi Mo, das erschte Chärtli wo du eus do im neue Johr zeigsch esch mega toll worde! So harmonisch i de Farbe, wunderschöni Coloration, ond die Maja Papier send eh emmer genial.
    Liebi Grüessli,
    Karin

    AntwortenLöschen
  9. Liebi Monika
    Ich wönsch dir es erfolgrichs ond wunderschöni Moment mit dine Liebste sowie vieli kreativi Stonde.
    Dis Chärtli isch u-schön. De Charm isch de Knüller ond passt perfekt dezue. Ond s'Motiv isch u-süess.
    Eifach e geniali TOP-Karte!!
    Ich freu mich jetzt scho riesig uf es Wiederseh mit dir. De Früehlig chomt jo vli
    Alles Liebi
    Nina

    AntwortenLöschen
  10. ein wunderschöner Karte, danke für deiner Teilnahme bei Stampavie & more

    AntwortenLöschen
  11. Ohhh wieder so eine super schöne Karte ist dir vom Tischlein gehüpft. Ach ich liebe dein Desgin so sehr!
    Fühl dich gedrückt...Janine

    PS: Hab dir so viel zu erzählen...vielleich wandern wir nächstes Jahr in die Schweiz aus.

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Mo
    Endlich melde ich mich mal wieder... So langsam aber sicher kehrt nach der strengen Markt-Zeit wieder der Alltag ein...
    Ich wünsche Dir nachträglich einen wunderbaren Start ins neue Jahr! Viele kreative Stunden, und doch genügend Zeit mit Deinen Lieben!
    Übrigens... Deine Karte ist wunderschön gestaltet... wie immer!
    liebe Grüsse
    Cudy

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous card Monika:)
    Beautiful colors and papers:)
    Adorable Image:)
    Big hug,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  14. Aller liebschti Monika,
    Ha mi ja so gfreut über die letscht Kommentar.
    Muess no mau säge dies Profil Foto isch wunderschön. Du gsäsch hammer us.
    I wünsche dir u diner Family au aues gueti für das neue Jahr.

    Dis Chärtli isch de härzig u das Büebli han ig ja au no als Abdruck bi mir. Isch so süess wi er da höcklet. Luschtig, dass der Jonas sech au grad s'Chäpli het ufgsetzt :0)
    Liebi Monika, wünsch der ä tolli Wuche.
    Liebs Grüessli
    Melanie-Jane

    AntwortenLöschen
  15. Hallo liebe Mo,

    erst einmal möchte ich dir noch einen guten Start in ein hoffentlich gesundes, erfolgreiches und kreatives Jahr 2013 wünschen.

    Deine Karte ist wieder mal superklasse geworden. Du hast immer wieder ein gutes Händchen für die Dekoration - nicht zu viel und nicht zu wenig. Ich bin begeistert!

    LG, Kiki

    AntwortenLöschen
  16. Very cute card and great coloring hun :-) Thanks for joining us at Stampavie and More, cheers Karin

    AntwortenLöschen
  17. Love. Love, love tis super stylish card Mo. x

    AntwortenLöschen
  18. ow jooo.. so genjal... so eini muss ich au no mache.. gseht ganz schön us... ganz ganz toll mit soviel schöne Details! wow!
    Liebi Grüessli us de Zentralschiz, Anja

    AntwortenLöschen