Donnerstag, 12. Juli 2012

mini neu Täsche...


Ich habe soooooooooooo viel Freude an meiner neuen Tasche, vorallem weil ich sie selbst genäht habe...

Hui war das ein Arbeit, so als Näh-Anfängerin eine Anleitung zu lesen und dann erst noch korrekt umzusetzen. Naja, schlussendlich ging dann alles gut und für mein Erstlingswerk bin ich ganz zufrieden:


Das Spitzenband ist natürlich echte St. Galler Spitze, die Stoffe aus meinem Fundus und (wie könnte es anders sein) ganz in rosa, smile!



Jetzt gehe ich shoppen..., bis bald!



Herzlichst,
Mo


Kommentare:

  1. This is absolutely beautiful. Love how the fabrics go so well together. A perfect gift I would say.

    AntwortenLöschen
  2. that's gorgeous dear!!! =) You are very creative and talented dear!
    hugs
    sadia

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Mo, wau ..diä isch dänn cool!! Und... hät mit shoppä ä hufä Platz ka? Also vu Scraphouse hetti gaaaanz viel Platz dri!! grins!!

    Liäbs Grüässli
    Doris

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Mo

    deine Tasche ist wunderschön. Und die Spitze ist mal wieder einmalig.

    Ganz liebe Grüße
    Melanie

    AntwortenLöschen
  5. Wunderschön ist deine Tasche geworden! Edel mit dieser Spitze und so schön verarbeitet, Kompliment!
    Herzlich, Moni

    AntwortenLöschen
  6. Wow Monika dini Täsche isch der Hammer !!! Ha zersch gmeint die hägsch du im ä Candy gwonne oder irgendwo poschtet. Hätt fasch welle frage wo die gfunde häsch ;0) Super und das bi dim erschte Versuech. Du bisch ned nume ä talentiere Charte Bastlere sondern au ä Nähmaschine Genie :0)
    I cha ja nüt mit Nähmaschine afange LOL.
    Wünsch der no ä schöne Abe und hoffe fescht, dass mir üs Endi August gsäh ;0)
    Liebs Grüessli
    Melanie-Jane

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful bag:) Spring fantasy:)
    Hugs,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  8. Einfach toll! Wunderschön... Vielleicht nähst Du auch mal ein passendes Tatü-Ta dazu? :o)
    liebi Grüessli
    Cudy

    AntwortenLöschen
  9. Boah, mega geniali Tasche, liebi Monika. Die gseht mega schön us.
    De Stoff und die Spitze, voll passend zu dir :D
    Gfallt mer u-guet, hasch super gmacht.
    Alles Liebi
    machs guet
    Nina
    ps. för id Ferie mömer no zwei Woche warte ;)

    AntwortenLöschen
  10. Wow, was för en geniali Täsche isch das denn worde!! Gseht ächt mega us, liebi Mo. Do hesch der aber öppis ganz tolls gneiht. Hani au scho länger mol welle mache, han mi aber no ned so rächt äne trout. Die Farbe send so schön, mer gfallt jo rosa au so guet, ond die Pönktli ond Blüemli, ond die traumhafti Spitze... eifach alles passend ond harmonisch. So chamer sech zeige bim shoppe, gäll! :o)
    Ganz es liebs Grüessli,
    Karina

    AntwortenLöschen
  11. die isch ja ou ganz spitze, hammermässig...würd mir ou ganz fescht gfaue...alles passt perfekt...e Troumarbeit...Riesekompliment...usem Ämmitau..Barbara

    AntwortenLöschen
  12. Wowwww Monika die Tasche ist der absolute WAHNSINN! WOOWWWWW bin total von den Socken, super! Für das erste Mal,ist es unglaublich! ICh habe mich auch mal versucht, aber bin gescheitert. TOLLLLLL!
    In 2 Wochen bin ich in deiner Nähe! Müssen noch Nummers tauschen*grins*
    Drück dich, Janine

    AntwortenLöschen
  13. Wow..... die Tasche ist obergenial!!!! Du und deine Nähmaschine sind ein Dream-Team.....

    AntwortenLöschen
  14. heieiei, du bisch es Multitalent liebi Mo! Die Täsche häsch du super gmacht und ganz i dine Farbe, ich gseh schon wie du gmüetlich mit ihre dur d'Stadt flaniersch und Sächelis gahsch go pöschtele :o)
    Knuddels, Alessandra

    AntwortenLöschen
  15. Wow die Tasche ist wunder Wunder schön. Genau meine Farben. Und das hast du als Nähanfängerin gemacht. Unglaublich!

    AntwortenLöschen